Companiile din România şi-au extins serviciile de promovare online

Pandemia a schimbat nevoile de comunicare ale companiilor. 33% dintre companii au ales să îşi extindă eforturile de comunicare înspre servicii integrate, mizând pe promovare în media câştigată, pe organizarea de evenimente şi conferinţe online şi pe campanii în social media, arată o analiză realizată în pandemie, pe un eşantion de aproximativ 100 de companii cu sediul în România. Totodată, se observă o creştere şi în cererea de strategii de comunicare, în care să existe un capitol dedicat comunicării de criză.

53% dintre antreprenori consideră promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare, urmat de campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente şi conferinţe online – 9%, creare şi optimizare de website-uri – 8%, comunicare de criză – 3%, servicii SEO – 3% şi digital marketing – 3%.

Bugetul mediu pe care antreprenorii îl consumă pentru comunicarea lunară este de aproximativ 1000 de euro, se arată în aceeaşi analiză realizată în perioada martie 2020 – noiembrie 2021, de către o agenţie de comunicare şi promovare.

Sperăm ca aceste informatii sa te ajute, iar dacă ai nevoie de ajutor pe partea de marketing, apelează la agentia SEO Marketing Solutions.

  • Telefon: 0735 610 202
  • Website: webdesignseo.ro
  • Program: L-V intre 9:00-17:00

Distribuie acest articol prietenilor tai de pe Facebook, WhatsApp si celelalte retelele de socializare, nu uita sa trimiti recenzia ta referitoare la acest subiect !